Problematika sa registracijom prilkolica je zaista kompleksna. Naravno u suštini sve je vrlo jednostavno, ali kontradiktornosti Zakona, vlasnicima tehničkih pregleda i na kraju korisnicima usluga tj.vlasnicima prikolica zadaje glavobolju. Čitava stvar je dovedena do situacije u kojoj nilko ne zna ko je kriv i kako da reaguje.
Stvari stoje ovako: Još krajem decembra meseca 2014. se pojavio “problem” prilikom kontrole mupa na linijama za tehnički pregled vezano za vršenje tehničkog pregleda lakih priključnih vozila koja su serijski proizvedena od strane registrovanih firmi za proizvodnju ovih vrsta vozila. Prema mišljenju inspektora veliki broj proizvođača je vršio proizvodnju priključnih vozila a da to faktički nije smeo da radi jer to nakon 12.03.2013. godine nije u skladu sa članom 249 i 250 Zakona, i nije pribavio Uverenje o usklađenostima sa propisima o homologaciji kojim ABS (Agencija za bezbednost saobraćaja) utvrđuje da li vozilo ispunjava uslove da bude pušteno u saobraćaj. S obzirom da se radi o proizvođačima koji su i do navedenog datuma proizvodili i prodavali ova priključna vozila to tehnički pregledi nisu mogli da znaju da li su oni pribavljali potrebno uverenje od Agencije ili nisu. Veći broj proizvođača je kupcima davao Uverenje o ispitivanju izdato pre 2013 godine od strane ovlašćenih organizacija za ispitiuvanje vozila koji su radili na osnovu ovlašćenja Ministarstva unutrašnjih poslova. Pored ovoga davali su im i Potvrde o saobraznosti i potvrdu Instituta za standardizaciju kojim je određivana identifikaciona oznaka vozila za serijsku proizvodnju. Na osnovu ovakve dokumentacije kontrolori tehničkih pregleda nisu mogli da izraze sumnju i ispravnost podataka o vozilu već su overavali tehničku ispravnost. Inspektori su podneli određen broj prijava za nesavestan rad kontrolora i pojavila se gomila problema. Ono što je čudno jeste nezvanična informacija da ni ZASTAVA INTRO DOO KRAGUJEVAC, kao dugogodišnji proizvođač vozila nema potrebnu dokumentaciju za proizvodnji i stavljanje u promet priključnih vozila iako za svoja vozila poseduje sertifikat za proizvodnju teretnih prikolica koji je izdao još 2004 godine Mašinski fakultet u Kragujevcu-Centar za bezbednost saobraćaja. Ovo je tek početak, stvari kasnije u toku ovih pet meseci poprimaju još veću konfuziju, ali ovo je suština problema.