Od svih osiguranja Uniqa najneažurnija u rešavanju šteta
Na osnovu izveštaja Narodne banke Srbije za 31.07.2019 godine (https://www.nbs.rs/export/download/osg-izv-m/07_2019.pdf) za štete pričinjene trećim licima (po osnovu osiguranja od autoodgovornosti vlasnika) motornih vozila, a po najvažnijem kriterijumu za same vozače i vlasnike motornih vozila, UNIQA osiguranje ima najlošiji procenat ažurnosti u rešavanju odštetnih zahteva (61,4% od mogućih 100%). Nasuprot tome Milenijum osiguranje u uporednom pregledu ima 80,36% i vodeće je po tom kriterijumu.
Ovi podaci se odnose na ugovorene polise autoodgovornosti a ažurnost se odnosi na rešavanje šteta koje su načinjene trećim licima.Prilikom izbora društva za osiguranje, potrebno je voditi računa o tome sa kojim društvom nameravate da ugovorite obavezno osiguranje vašeg vozila.Na slici je prikazan grafikon na osnovu analize izveštaja NBS od početka ove godine gde je prikazana ažurnost u rešavanju šteta (%). Prilikom nastanka osiguranog slučaja – štete ovaj podatak je veoma bitan iz razloga što je u momentu nastanka štete na vašem vozilu, potrebno da se u što kraćem vremenskom roku slučaj reši i potom isplati novac ili se vozilo popravi. Na žalost mnogi korisnici osiguranja vozila suočavaju se sa ovom vrstom problema tek kada se nađu u situaciji da im je lična imovina (vozilo) oštećeno ili uništeno.
Zbog toga vam savetujemo da prilikom izbora društva za osiguranje, obratite pažnju i na ažurnost rešavanja odštetnih zahteva kod društva za osiguranje kao i na brzinu i način isplate štete.I ako se u ovom slučaju vaše pokriće iz osiguranja, ne odnosi na vas već na moguće štete koje vi možete da pričinite nekom drugom, samim izborom osiguravača koji vodi računa o brzini rešavanja odštetnih zahteva, vršite pritisak in a druga društva za osiguranje da povedu računa o ovom za klijente, najbitnijem kriterijumu.
Izvor:NBS