PITANJE
Poštovani, kupio sam u jednoj veleprodaji (ne bi imenovao kojoj) Bosch AeroTwin brisače prošle godine. Posle malo više od godinu dana korišćenja, i pređenih skoro 28.000 km mislim da slabije brišu. Da li je to normalno i da li brisači podležu garanciji od dve godine, tj. da li mogu da ih reklamiram? Ako je vaš odgovor pozitivan, molim vas za savet kako to da izvedem. Hvala!
ODGOVOR
Metlice brisača Bosch Aerotwin podležu garanciji na saobraznost od 2 godine u slučaju da se na njihovim sastavnim delovima (elastični nosač i gumica metlice) ne mogu uočiti vidljiva fizička oštećenja (koja su najčešći uzrok slabijih performansi brisanja), pošto fizičko oštećenje proizvoda ne potpada pod uslove saobraznosti. Reklamaciju na kvalitet ulažete na mestu na kojem ste deo i kupili. Neophodno je da prodavcu samo uz metlice podnesete i fiskalni račun kao potvrdu datuma nabavke.