Uniqa najsporija u rešavanju šteta
Po poslednjem izvеštaju od 30.11.2019 godine narodne banke Srbije – sektora za poslove nadzora nad obavljanjem delatnosti osiguranja za osiguranja i štete u obaveznom osiguranju vlasnika motornih vozila od odgovornosti za štetu pričinjenu trećim licima, najlošiju ažurnost u rešavanju šteta ima UNIQA osiguranje dok je Dunav osiguranje najbrže u postupku rešavanja šteta .
Isto osiguranje je ujedno među najažurnijima u isplati šteta, što samim tim ostavlja prostor da se zapitamo koji je razlog da se rešavanje šteta prolongira?
Da li je u pitanju svesno odugovlačenje, manjak kadra, loša unutrašnja organizacija ili nešto treće? U svakom slučaju iz izveštaja NBS jasno možemo zaključiti da postoji ogromna disproporcija u rešavanju šteta i njihove isplate. Rešene štete se islplaćuju ali se na rešenje štete očigledno gubi najviše vremena. Ovakva poslovna politika može značajno da utiče na nezadovoljstvo korisnika UNIQA osiguranja pa samim tim ostavlja negativan utisak o poslovanju ove kompanije.
U izveštaju NBS od 31.07.2019. UNIQA osiguranje bilo je najneažurnije u isplati šteta, a nakon ovog izveštaja možemo reći da je problem rešen tako što je prolongirano rešavanje šteta kako bi se rešene štete redovno isplaćivale i na taj način stvorio privid o izuzetnoj likvidnosti i dobrom odnosu prema osiguranicima i poslovanju. Ovakvi poslovni potezi ne idu na ruku jednoj ozbiljnoj osiguravajućoj kompaniji kojoj su na prvom mestu njihovi zadovoljni korisnici.
Izvor:NBS